1. Menadžerske vještine
Katja Matić, Njuškalo d.o.o.
Katja je voditeljica ljudskih potencijala za kompanije Njuškalo i Trikoder unutar Styria Media Grupe. Njene glavne odgovornosti su postavljanje strategije za ljudske potencijale kroz privlačenje budućih zaposlenika, njihov razvoj, planiranje benefita za zaposlenike, upravljanje učinkom te razvoj organizacije. Katja je karijeru započela u području marketinga, nakon čega svoj interes pronalazi u logistici kojom se bavila gotovo 12 godina, većinom u kompaniji L’Oreal Adria gdje početkom 2011. prelazi u područje ljudskih potencijala. Njeno osmogodišnje iskustvo u području ljudskih potencijala te isto toliko u vođenju timova nezamislivo je bez istinskog interesa za ljude, njihov doprinos i razvoj, što predstavlja i glavni izvor motivacije za rad. Iskustvo predavanja stekla je kroz održavanje internih treninga iz područja ljudskih potencijala.
LinkedIn
Polaznici će imati priliku naučiti što je menadžment i zašto je važan, koje vještine mora posjedovati menadžer, zašto je važno prije svega upoznati sebe i raditi na sebi da bi bili kvalitetan menadžer. Također polaznici će čuti zašto su interpersonalne vještine bitne za uspješno vođenje ljudi, kako motivirati članove tima te kako odabrati prave ljude za svoj tim, ali prije svega zašto je važno kritičko razmišljanje i analiza okruženja u kojem poslujemo. Trening je izrazito interaktivan te uključuje sve polaznike kroz analizu poslovnog slučaja, izradu SWOT matrice poslovanja te grupne vježbe poput aktivnog slušanja i davanja feedbacka.
Termin: 17. listopada 2019., 9-16 h
Mjesto: International Business Hotel, Oreškovićeva ulica 6H, Zagreb
2. Organiziranje
Marina Morić, A1 Hrvatska d.o.o.
Marina je rukovoditeljica odjela za HR strategiju kompenzacija i benefita u A1 Hrvatska d.o.o. Njezine glavne odgovornosti su stvaranje odgovarajućih modela i alata vezanih uz naknade i pogodnosti zaposlenika i upravljanje portfeljem specifičnih programa zadržavanja zaposlenika. Pored toga, upravlja procesom izrade organizacijskog dizajna kompanije, razvojem i implementacijom sustava nagrađivanja i upravljanja učinkom te HR administracijom. Karijeru je započela u Vipnetu kao specijalist u Odjelu za kontroling, nakon čega je preuzela poziciju izvršnog asistenta predsjednika Uprave, gdje je, između ostalog, bila uključena u izradu strategije tvrtke i provođenje ključnih strateških projekata u dvije operativne zemlje.
LinkedIn
Neovisno o tome radi li se o velikoj kompaniji, srednjim ili malim poslovnim subjektima, svi imaju isti cilj – uspješno poslovanje uz ostvarenje zadanih ciljeva. Da bi kompanije bile uspješne u onome što rade, preduvjet je između ostalog i odgovarajuće postavljena organizacija. Na radionici polaznici će dobit uvid u važnost i cilj organizacijske strukture, različite modele organizacija, načine usklađivanja procesa i aktivnosti te, sukladno tome, određivanje uloga i odgovornosti. Cilj radionice je objasniti čimbenike koji utječu na organizaciju, od onih vanjskih do samih zaposlenika i organizacijske kulture, te kako i kojim alatima reagirati i prilagođavati organizaciju.
Termin: 5. prosinca 2019., 9-16 h
Mjesto: A1 Hrvatska, Vrtni put 1, 10000 Zagreb
3. Odlučivanje
Maja Barić Adrinek (tbc), Atlantic Grupa d.d.
Odlučivanje je kompleksan proces koji uključuje razne činjenične i kognitivne elemente, osobne okolnosti, situacijske faktore i odnose sudionika procesa. Polaznici će kroz radionicu naučiti o procesu i modelima odlučivanja, postavljanju prioriteta, planiranju te o odnosu odlučivanja i menadžerskih funkcija. Navedeni sadržaji prezentirat će se kroz teorijsko predavanje, praktične vježbe te individualni i grupni rad s ostalim polaznicima i trenerom.
Termin: 12. prosinca 2019., 9-16 h
Mjesto: Atlantic Grupa d.d., Miramarska 23, Zagreb
4. Komunikacija
Mateja Terek, 404 d.o.o.
Mateja se više od deset godina bavi komunikacijskim savjetovanjem i odnosima s javnošću, s pretežnim usmjerenjem na strateško savjetovanje, upravljanje ključnim pitanjima i odnose s medijima. Tijekom svoje karijere savjetovala je niz organizacija i kompanija iz financijske, duhanske, farmaceutske, IT i energetske industrije, pri čemu se posebno bavila razvojem komunikacijskih strategija i kreativnih koncepata, upravljanjem rizicima, razvojem programa društveno odgovornog poslovanja te organizacijom događaja.
LinkedIn
Pravilna komunikacija organizacija iznimno je bitan korak ponajprije u njihovom pozicioniranju, izgradnji i upravljanju reputacijom, ali i suočavanju s tržišnim izazovima te rizicima. Radionica će pokazati kako se pripremaju i provode komunikacijske strategije, kako se mjeri i održava njihova uspješnost, kako treba komunicirati s medijima i drugim dionicima te zašto najbolje organizacije znaju da je izvrsna interna komunikacija preduvjet i temelj svake druge.
Termin: 13. prosinca 2019., 10-16 h
Mjesto: Agencija 404, Radnička 37a, 6. kat, Zagreb
5. Upravljanje ljudskim potencijalima
Nikolina Sertić, Philip Morris Zagreb d.o.o.
Nikolina je stručnjakinja za razvoj ljudskih potencijala, s višegodišnjim profesionalnim iskustvom iz raznih zemalja unutar i izvan EU. Njezino iskustvo je u različitim područjima ljudskih potencijala od zapošljavanja, sustava nagrađivanja, do razvoja zaposlenika. Smatra da je kvalitetno upravljanje timovima ključ uspjeha svake kompanije.
LinkedIn
Upravljanje ljudskim potencijalima objedinjuje sve vezano uz zaposlenike, njihovo zapošljavanje, obrazovanje i razvoj. Kvalitetnim upravljanjem ljudskim potencijalima postiže se motiviranost zaposlenika i timova te učinkovitiji rad koji vodi uspjehu cijele kompanije. U sklopu radionice upoznat ćemo vas s temama kao što su: kako izgleda proces zapošljavanja; kako odabrati prave ljude za svoju kompaniju; kako koristiti usavršavanje i trening radnika; kako najviše motivirati radnika za ostanak u nekoj kompaniji; kako izgraditi sustav nagrađivanja.
Termin: 24. siječnja 2020., 9-16 h
Mjesto: Philip Morris Zagreb d.o.o., Heinzlova ul. 70a, 10000 Zagreb
6. (Demistifikacija) GDPR
Branko Vidatić, Philip Morris Zagreb d.o.o.
Branko je voditelj zaštite osobnih podataka u klasteru PM EU SE, za pet zemalja južne Europe. Ima višegodišnje iskustvo rada u kompaniji, na poslovima Informatičkih tehnologija, podrške korisnicima, informatičke sigurnosti i poslovnih processa, kako u lokalnom (EU) tako i u regionalnom okruženju (EEMA, Asia).
LinkedIn
GDPR, privatnost, obrada osobnih podataka, prava ispitanika… samo su neki od termina koji su od 2018. godine počeli značajno utjecati na poslovanje brojnih organizacija. Budući se radi o EU regulativi, usklađenost poslovanja s istom je neupitna. Koji je najbolji način da se uskladimo? Možemo li to sami ili je najbolje uzeti “nekoga tko to razumije”?. Što sve moramo napraviti? Na radionici polaznici će dobiti uvid na koji način je kompanija implementirala GDPR procese unutar svog poslovanja, koji su bili izazovi tijekom implementacije i koji GDPR izazovi još uvijek postoje. Cilj radionice je da polaznicima pomogne razumjeti na koji način i kojim alatima odgovoriti na zahtjeve regulative, te kroz praktične vježbe “demistificirati” teoriju i dati jasan uvid što i kako organizacija može učiniti za jednostavno usklađivanje s regulativom.
Termin: 31. siječanj 2020., 9-16 h
Mjesto: Philip Morris Zagreb d.o.o., Heinzlova ul. 70a, 10000 Zagreb
7. Design Thinking
Mirela Saračević Trogrlić, A1 Hrvatska d.o.o.
Mirela radi kao konzultantica za digitalno korisničko iskustvo u sektoru za digitalnu transformaciju. Više od 20 godina bogatog korporativnog iskustva u različitim sektorima – financije, kontroling, program management, strateški marketing, služba za korisnike i digitalna transformacija – bile su joj izvrstan poligon za učenje i rast. Ima veliko iskustvo vođenja i upravljanja projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa stvaranja novih proizvoda i usluga. Certificirani je Executive Coach Akademije za Executive Coaching (London, UK).
LinkedIn
Design Thinking je kreativan proces rješavanja problema i kreiranja novih ideja. Ovaj program odličan je izbor za sve koji žele na inovativan i kreativan način doći do rješenja, kreirati rješenja koja su cjelovita i po mjeri krajnjeg korisnika, te za sve koji žele sagledati stvari iz različitih kutova, prihvatiti nove spoznaje i osnažiti svoju kreativnost. Svrha programa je ovladati osnovama Design Thinkig metodologije, na stvarnom primjeru primijeniti proces i metodologiju i ovladati Design Thinking alatima i vještinama kako bi ih samostalno primijeniti u poslovnom okruženju.
Termin: 13. veljače 2020., 9-16 h
Mjesto: A1 Hrvatska, Vrtni put 1, 10000 Zagreb
8. Planiranje
Nikola Babac, PriceWaterhouseCoopers d.o.o.
Nikola je menadžer u odjelu Savjetovanja – transakcije u PwC Hrvatska, s više od 10 godina radnog iskustva. Sudjelovao je i vodio brojne projekte procjena vrijednosti društava i projektnog financiranja pri čemu je participirao u najvećim poslovnim transakcijama u Hrvatskoj i najznačajnijim investicijskim projektima u ovom dijelu Europe. Nikola također ima iskustva i u pružanju raznih drugih savjetodavnih usluga društvima u raznim industrijama – dubinska snimanja, forenzika, itd. Prije toga, radio je u revizorskim društvima, uključujući i jedno Big Four društvo. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Uz to, u postupku je polaganja ispita za stjecanje ASA (American Society of Appraisers) certifikata.
LinkedIn
Cilj edukacije je naučiti polaznike kako se izrađuje poslovni plan, procjenjuje njegova uspješnost i donosi odluka o pokretanju poduzetničkog projekta. Prezentacijom sustava planiranja i izrade poslovnih planova te metoda ocjene projekata koje koriste poduzeća, nastojat će se polaznike informirati o načinu izrade poslovnih planova i investicijskih studija: modalitetima planiranja poslovanja, predviđanju prihoda i troškova, analiziranju profitabilnosti projekata i donošenja poslovnih odluka. Posebna pažnja bit će posvećena ocjenama uspješnosti poslovnog planiranja. Polaznicima će u praktičnom dijelu biti prikazano kako se izrađuju procjene novčanog tijeka i kreiraju najvažniji elementi potrebni za izradu poslovnog plana. Konačni cilj edukacije je pružiti sudionicima okvir za što uspješnije planiranje uzimajući u obzir sve elemente potrebne za izradu poslovnog plana.
Termin: 14. veljače 2020., 9-16 h
Mjesto: PwC Hrvatska, Heinzelova ul. 70, 10000 Zagreb
9. Prodaja
Natalija Octenjak, Erste banka
Natalija posjeduje višegodišnje iskustvo u upravljanju prodajnim procesima, organizaciji društva, prodajnoj strategiji i upravljanju proizvodima na tržištu poslovne i krajnje potrošnje. Od visoko složenih poslova ističe preko šest godina iskustva na poslovima u upravi društva Kutjevo d.d., dvije godine provela je u državnoj upravi na poslovima savjetnice ministra financija u Ministarstvu financija i načelnice sektora u Ministarstvu poljoprivrede. Karijeru nastavlja u financijskom sektoru na mjestu direktorice prodaje u Adriatic Zagreb Faktoringu d.o.o. te 2017. godine dolazi u Erste banku d.d. gdje je i danas voditeljica službe Poslovne podrške za male poduzetnike.
LinkedIn
Upravljanje prodajnim aktivnostima i određivanje prodajne strategije, tržišta, kanala distribucije, određivanje marketing miksa, održavanje odnosa s kupcima i povećanje zadovoljstva klijenata izazovi su sa kojima se susreću svi oni koji obavljaju poslovnu aktivnost na tržištu. Kroz ovu specijalističku radionicu polaznici će se kroz interaktivno predavanje, konkretne primjere iz prakse i kroz praktične vježbe upoznati s važnošću i elementima upravljanja prodajom i prodajnim aktivnostima.
Termin: 3. rujna 2020., 9.30 – 12.00 (prvi blok), 13.00 – 16.00 (drugi blok)
Mjesto: Zoom
10. Vođenje
Adriana Sopta, INA – Industrija nafte, d.d
Adriana ima višegodišnje iskustvo na poslovima iz područja ljudskih potencijala. Trenutno radi na poziciji Direktor Privlačenja talenata i razvoja karijera. Prethodno radno iskustvo stjecala je u području selekcije i regrutacije te procjene potencijala, radeći kao voditelj agencije za posredovanje u zapošljavanju i u području HR konzaltinga za razvoj organizacije i timova. U svom profesionalnom iskustvu bavila se razvojem talenata i upravljanja karijerom. Radila je također na poziciji koordinatora ljudskih resursa gdje je koordinirala sve HR procese unutar poslovne Divizije te kao i voditelj tima internih trenera. Pored psihologije, završila je i poslijediplomski studij na Ekonomskom fakultetu sveučilišta u Zagrebu, polje organizacija i menadžment. Smatra da je za uspjeh pojedinaca i organizacije važan dobar “culture fit”.
LinkedIn
Polaznici edukacije će naučiti najvažnije stilove vođenja zaposlenika i ključne karakteristike uspješnih vođa, kako stil vođenja utječe na izgradnju odnosa sa zaposlenikom u svrhu izgradnje njegove motivacije, kako prepoznati vlastiti stil komunikacije i staviti ga u službu vlastitog razvoja u ulozi menadžera te kako prepoznati stil komunikacije svog suradnika/kolege i staviti ga u službu izgradnje boljih odnosa i postizanja ciljeva. Kratki sadržaj edukacije: upoznavanje s teorijskim aspektima uspješnog vođenja, upoznavanje sa stilovima vođenja zaposlenika/suradnika, mentoriranje i coaching u službi razvoja i upravljanja zaposlenicima/suradnicima, određivanje i analiza stilova komunikacije, stilovi komunikacije u službi samorazvoja u ulozi menadžera, stilovi komunikacije u službi razvoja zaposlenika/suradnika, stilovi vođenja i njihov utjecaj na rezultate, razvoj zaposlenika i motivaciju.
Termin: 18. rujna 2020., 9.30 – 12.00 (prvi blok), 13.00 – 16.00 (drugi blok)
Mjesto: Zoom
11. Financije za nefinancijaše
Vladimir Topolnjak, PwC Hrvatska
Vladimir je u PricewaterhouseCoopers-u od 1997. godine. Sudjelovao je u revizijama hrvatskih i međunarodnih tvrtki iz različitih industrijskih sektora poput automobilske industrije, trgovine, veleprodaje, industrijske proizvodnje. Njegovo iskustvo prvenstveno je značajno u području izvještavanja po Međunarodnim standardima financijskog izvještavanja i Hrvatskim standardima financijskog izvještavanja, uključujući sastavljanje financijskih izvještaja i savjetovanje klijenata po pitanjima računovodstva, financija i oporezivanja.
LinkedIn
Cilj edukacije je osposobiti menadžere da prate i analiziraju financijski uspjeh organizacije, sektora ili odjela te na praktičan i jednostavan način nauče o financijama i računovodstvu kako bi kvalitetnije komunicirali i razumijeli „jezik i logiku” financijaša i računovođa. Nakon edukacije, polaznici će razumjeti osnovne financijske iskaze – RDG, bilancu stanja, bilancu tokova gotovine; metode izračuna financijskih pokazatelja; metode izrade financijskih planova; utjecaj na obrtni kapital i metode kreiranja sustava odgovornosti.
Termin: 25. rujna 2020., 9.30 – 12.00 (prvi blok), 13.00 – 16.00 (drugi blok)
Mjesto: Google Meet
12. Porezi
Dora Grkavac, ACT Grupa
Dora Grkavac radi kao voditeljica financija u ACT Grupi. Ima bogato iskustvo upravljanja financijama neprofitnih organizacija; od financijskog planiranja, praćenja izvršenja planova pa do financijskog i menadžerskog izvještavanja. Interes pokazuje u području javne nabave te savjetovanju neprofitnih organizacija.
LinkedIn
Neprofitne organizacije nerijetko obavljaju gospodarsku djelatnost kako bi osigurale sufinanciranje projekata, pokrile kamate na kredite koji su uzeti jer nema predujmova po projektima EU i sl., drugim riječima kako bi ostvarile ciljeve radi kojih su osnovane, a to ih nažalost ne stavlja u povlašteniji porezni položaj naspram profitnih organizacija koje su osnovane sa svrhom stjecanja dobiti za svoje vlasnike. Neprofitne organizacije po osnovi obavljanja gospodarske djelatnosti jesu obveznici poreza na dobit te mogu ili moraju biti obveznici poreza na dodanu vrijednost, mogu obavljati isporuke oslobođene PDV-a ali i isporuke oporezive PDV-om, mogu isporučiti i/ili stjecati dobra i usluge iz EU, svaka od navedenih situacija nameće poseban porezni tretman. Društvena poduzeća također nisu u mnogo povoljnijem položaju, podliježu navedenom oporezivanju iako minimalno 75% dobiti ulažu u ostvarivanje i razvoj ciljeva poslovanja.
Termin: 6. listopada 2020., 9.30 – 12.00 (prvi blok), 13.00 – 16.00 (drugi blok)
Mjesto: Zoom
13. Mjerenje društvenog utjecaja
Darko Ciglar, ACT Grupa
Darko radi kao trener, savjetnik i voditelj projekata u ACT Grupi. Više od 10 godina rada u/s neprofitnim organizacijama samo je potaknulo želju za boljim razumijevanjem utjecaja i promjena koje stvaramo te načina kako to sve pratiti i mjeriti. U posljednje 3 godine intenzivnije se bavi tim područjem – dio je tima ACT Grupe za mjerenje i upravljanje utjecajem, kontinuirano se usavršava (završena edukacija za SROI praktičara, prati trendove i upoznaje nove alate za mjerenje i upravljanje utjecajem, predstavlja AG u mrežama poput Social Value International te i sam provodi radionice i savjetovanja na tu temu.
LinkedIn
Mjerenje i upravljanje (društvenim) utjecajem danas je jednako važna poslovna funkcija kao i proizvodnja, prodaja, upravljanje financijama. Neprofitne organizacije i društvena poduzeća, a i sve više klasičnih poduzeća/kompanija teži vrlo jasnom definiranju svojih dugoročnih poslovnih ciljeva, iskazivanju i prognoziranju promjene i društvene vrijednost koju će stvoriti svojim aktivnostima i investicijama. Kako bolje razumjeti tu promjenu i vrijednosti, definirati ih i mjeriti, zašto je to uopće važno i kako odabrati primjereni pristup i alat (teorija promjene, impact mapa i drugi) teme su koje će se obraditi na ovoj radionici.
Termin: 8. listopada 2020., 9.30 – 12.00 (prvi blok), 13.00 – 16.00 (drugi blok)
Mjesto: Zoom