Program 2020./2021.

EdukacijaDatumPredavač/ica
1/ (Impact) strategiziranje i strateško upravljanje18.12.2020.Teo Petricevic, ACT Grupa
2/ (Agilno) vođenje unutar organizacije15.01.2021.Gordana Svetličić, A1 Hrvatska
Irena Cvetić, A1 Hrvatska
3/ Menadžerske vještine10.02.2021.Katja Matić, Njuškalo d.o.o.
4/ (Agilno) vođenje projekata19.02.2021.Gordana Svetličić, A1 Hrvatska
Irena Cvetić, A1 Hrvatska
5/ Upravljanje ljudskim potencijalima04.03.2021.Danijela Sobočanec, Erste banka
6/ Vođenje12.03.2021.Adriana Sopta, INA – Industrija nafte, d.d
7/ Komunikacija19.03.2021.Iva Turčin, A1 Hrvatska
8/ Prodaja07.04.2021.Nina Goleš, Erste banka
9/ Internet marketing30.04.2021.Andreja Rambrot Malenica, Pisalica
10/ (Demistifikacija) GDPR13.05.2021.Branko Vidatić, Philip Morris Zagreb d.o.o.
11/ Računovodstvo i financije za nefinancijaše21.05.2021.Vladimir Topolnjak, PwC Hrvatska
12/ Porezi25.05.2021.Dora Grkavac, ACT Grupa
13/ Mjerenje i upravljanje društvenim utjecajem10.06.2021.Darko Ciglar, ACT Grupa

1/ (Impact) strategiziranje i strateško upravljanje

Globalno izazovna i turbulentna današnjica traži i naglašava važnost sustavnog razmišljanja, planiranja i poslovanja. Impact strategije omogućuju organizacijama da svoju misiju i poslovni model sagledaju iz drugačije perspektive, te postave mehanizam kontinuiranog preispitivanja unutarnjih i vanjskih procesa, kako bi maksimizirale pozitivan utjecaj na zajednice u kojima posluju. Sudionici će naučiti principe, dizajn i praksu strateškog planiranja i upravljanja usmjerenog na utjecaj, kao i načine uravnotežavanja utjecaja i poslovnih modela u svakodnevnom poslovanju i dugoročno.

Termin: 18.12.2020.

Teo Petričević

Teo Petricevic, ACT Grupa

Teo je priznati društveni inovator, društvenopoduzetnički arhitekt i savjetnik, stručnjak za društvenu ekonomiju i civilno društvo, direktor ACT Grupe. Posjeduje više od 15 godina iskustva u strateškom organizacijskom razvoju, upravljanju projektima, prikupljanju sredstava, razvoju politika, izgradnji kapaciteta organizacija civilnog društva i društvenih/impact poduzeća. Pokrenuo je / razvio 20-tak društvenih poduzeća i potpornih organizacija. https://www.linkedin.com/in/teopetricevic/


2/ (Agilno) vođenje unutar organizacije

Živimo u svijetu čestih promjena. Ako žele opstati u takvom svijetu, organizacije i način vođenja u njima trebaju biti agilniji tj. spremni na promjene. Raditi na agilni način i biti agilan – u čemu je razlika? Koji su principi agilnog vođenja i koja je razlika u odnosu na tradicionalno vođenje? Što znači servant leadership i kakve karakteristike treba imati moderni leader? Kakve timove gradimo u agilnoj organizaciji i što su timske vrijednosti? Sve su to pitanja na koja ćemo odgovoriti kroz ovo predavanje i o kojima ćemo diskutirati s našim polaznicima.

Termin: 15.01.2021.

Gordana Svetličić

Gordana Svetličić, A1 Hrvatska

Gordana je dipl.ing. matematike, a 20 godina poslovnog iskustva stekla je u A1 Hrvatska na različitim poslovima – od IT stručnjaka preko poslovnog analitičara do scrum mastera i agilnog coacha. Posjeduje bogato iskustvo u vođenju i sudjelovanju u raznim IT projektima. Interni je trener, a teme njenih edukacija su iz područja agilizacije. Certificirani je Scrum Master (Scrum Alliance, USA) i Executive Coach (Academy of Executive Coaching, UK). Voli ljude, pjevanje i šetnje uz audio knjige. https://www.linkedin.com/in/gordanasvetlicic/

Irena Cvetić

Irena Cvetić, A1 Hrvatska

Irena radi u projektnom uredu kao poslovni analitičar te podržava organizaciju u digitalnoj transformaciji kao scrum master i agilni coach. Ima preko 20 godina iskustva rada u korporaciji, u različitim odjelima unutar IT sektora. Rad u prvim agilnim timova u A1 Hrvatska bio joj je izvrstan temelj za rast i razvoj na polju digitalne transformacije i agilne metodologije. Certificirani je Scrum Master unutar Scrum Alliance-a i Executive Coach unutar Akademije za Executive Coaching (London, UK). https://www.linkedin.com/in/irena-cvetic-9a3966124/


3/ Menadžerske vještine

Polaznici će imati priliku naučiti što je menadžment, koji su glavni elementi menadžmenta te zašto je važan, koje vještine mora posjedovati menadžer, zašto je važno prije svega upoznati sebe i raditi na sebi da bi bili kvalitetan menadžer. Također polaznici će čuti zašto su interpersonalne vještine bitne za uspješno vođenje ljudi i poslovanja te zašto je važno kritičko razmišljanje i analiza okruženja u kojem poslujemo. Trening je izrazito interaktivan te uključuje sve polaznike kroz analizu poslovnog slučaja, izradu SWOT matrice poslovanja te grupne vježbe poput aktivnog slušanja i davanja feedbacka.

Termin: 10.02.2021.

Katja Matić

Katja Matić, Njuškalo d.o.o.

Katja je voditeljica ljudskih potencijala za kompanije Njuškalo i Trikoder unutar Styria Media Grupe. Karijeru je započela u području marketinga, nakon čega svoj interes pronalazi u logistici kojom se bavila gotovo 12 godina, početkom 2011. prelazi u područje ljudskih potencijala. Njeno desetogodišnje iskustvo u području ljudskih potencijala te vođenju timova nezamislivo je bez istinskog interesa za ljude, njihov doprinos i razvoj. S menadžmentom se susrela još za vrijeme studija sudjelujući u obiteljskom biznisu. https://www.linkedin.com/in/katja-matic/


4/ (Agilno) vođenje projekata

Tradicionalno vođenje projekata u neizvjesnim i kompleksnim okruženjima postaje sve veći izazov. Organizacije moraju korisnicima osigurati što veću kvalitetu usluga sve bržim ritmom. Da bi se to postiglo, jedno od najčešćih rješenja je vođenje projekata na agilan način, što znači prihvaćanje čestih promjena i rad po agilnim principima i načelima koji osiguravaju stalnu isporuku korisniku. Ova edukacija pruža pregled agilnih metoda i alata koji se mogu koristiti u agilnom načinu upravljanja projektima. Polaznici će naučiti koja je razlika između tradicionalnog i empirijskog načina rada, što su agilne prakse, te koji se okviri i metode mogu koristiti za razvoj proizvoda. Cilj je i pokazati način na koji agilni timovi rade, kako povećavaju fokus i koje su sve mogućnosti za bolje nošenje s neizvjesnošću.

Termin: 19.02.2021.

Gordana Svetličić

Gordana Svetličić, A1 Hrvatska

Gordana je dipl.ing. matematike, a 20 godina poslovnog iskustva stekla je u A1 Hrvatska na različitim poslovima – od IT stručnjaka preko poslovnog analitičara do scrum mastera i agilnog coacha. Posjeduje bogato iskustvo u vođenju i sudjelovanju u raznim IT projektima. Interni je trener, a teme njenih edukacija su iz područja agilizacije. Certificirani je Scrum Master (Scrum Alliance, USA) i Executive Coach (Academy of Executive Coaching, UK). Voli ljude, pjevanje i šetnje uz audio knjige. https://www.linkedin.com/in/gordanasvetlicic/

Irena Cvetić

Irena Cvetić, A1 Hrvatska

Irena radi u projektnom uredu kao poslovni analitičar te podržava organizaciju u digitalnoj transformaciji kao scrum master i agilni coach. Ima preko 20 godina iskustva rada u korporaciji, u različitim odjelima unutar IT sektora. Rad u prvim agilnim timova u A1 Hrvatska bio joj je izvrstan temelj za rast i razvoj na polju digitalne transformacije i agilne metodologije. Certificirani je Scrum Master unutar Scrum Alliance-a i Executive Coach unutar Akademije za Executive Coaching (London, UK). https://www.linkedin.com/in/irena-cvetic-9a3966124/


5/ Upravljanje ljudskim potencijalima

Svaki zaposlenik u organizaciji prolazi karijerni put. Na tom putu od employer brandinga, preko odabira zaposlenika, uvođenja u posao, razvoja karijere, motivacije i nagrađivanja, zadržavanja talenata, organizacijske kulture, sustava upravljanja kompetencijama, pa sve do odlaska ili završetka karijere, u svakom koraku susreću se s nekom od funkcija ljudskih potencijala.
Cilj ove radionice je da kroz rad na studijama slučaja i praktične zadatke polaznici steknu širu sliku i povećaju razinu znanja o osnovnim funkcijama upravljanja ljudskim potencijalima.

Termin: 04.03.2021.

Danijela Sobočanec

Danijela Sobočanec, Erste banka

Danijela je ekonomistica i magistra socijalnog rada, dugogodišnja edukatorica, specijalizirana za treninge iz područja razvoja poslovnih vještina i vještina vođenja. Uz to, bavi se kreiranjem, organizacijom i provedbom razvojnih centara i centara procjene, razvojnih programa, mentorstvom i coachingom. Od ove godine dio je tima za psihosocijalnu podršku zaposlenicima. Posjeduje brojne certifikate (SHL, CAPTain), završila je Systemic Gestalt Coaching program te Insideout Coaching – Academy of Choice, trenutno pohađa 4. godinu studija realitetne terapije. https://www.linkedin.com/in/danijelasobocanec


6/ Vođenje

Polaznici edukacije će naučiti najvažnije stilove vođenja zaposlenika i ključne karakteristike uspješnih vođa, kako stil vođenja utječe na izgradnju odnosa sa zaposlenikom u svrhu izgradnje njegove motivacije, kako prepoznati vlastiti stil komunikacije i staviti ga u službu vlastitog razvoja u ulozi menadžera te kako prepoznati stil komunikacije svog suradnika/kolege i staviti ga u službu izgradnje boljih odnosa i postizanja ciljeva. Kratki sadržaj edukacije: upoznavanje s teorijskim aspektima uspješnog vođenja, upoznavanje sa stilovima vođenja zaposlenika/suradnika, mentoriranje i coaching u službi razvoja i upravljanja zaposlenicima/suradnicima, određivanje i analiza stilova komunikacije, stilovi komunikacije u službi samorazvoja u ulozi menadžera, stilovi komunikacije u službi razvoja zaposlenika/suradnika, stilovi vođenja i njihov utjecaj na rezultate, razvoj zaposlenika i motivaciju.

Termin: 12.03.2021.

Adriana Sopta

Adriana Sopta, INA – Industrija nafte, d.d

Adriana trenutno radi na poziciji direktora razvoja i zapošljavanja u INA Grupi. Prethodno radno iskustvo stjecala je u području selekcije i regrutacije te procjene potencijala, a radila je i na poziciji koordinatora ljudskih resursa gdje je koordinirala sve HR procese unutar poslovne divizije te radila kao voditelj tima internih trenera. Pored psihologije, završila je i poslijediplomski studij na Ekonomskom fakultetu sveučilišta u Zagrebu, polje organizacija i menadžment. Smatra da je za uspjeh pojedinaca i organizacije važan dobar “culture fit”. https://www.linkedin.com/in/adriana-s-14987b58/


7/ Komunikacija

Sposobnost jasnog komuniciranja od velike je važnosti, a uspješna komunikacija pomaže u odnosu s partnerima, klijentima, kolegama, zajednici, organizaciji posla, u pregovorima ili pri donošenju odluka. Također, važnost komunikacije jedan je od najvažnijih koraka u pozicioniranju organizacije na tržištu i stvaranju imidža, ali i u upravljanju tržišnim izazovima i rizicima. Radionica će pokazati kako pripremiti i provesti komunikacijske strategije, kako ih analizirati i mjeriti, koje komunikacijske alate koristiti, kako komunicirati s medijima i drugim dionicima te važnost interne komunikacije.

Termin: 19.03.2021.

Iva Turčin

Iva Turčin, A1 Hrvatska

U odnosima s javnošću i komunikacijama Iva radi već 15 godina, od čega je posljednjih 11 u odjelu korporativnih komunikacija A1 Hrvatska na poziciji stručnjaka za komunikacije i održivo odgovorno poslovanje. Njezine glavne odgovornosti su kreiranje komunikacijske strategije i imidža kompanije te branda u javnosti, krizno komuniciranje, organizacija događanja te društveno odgovorno i održivo poslovanje. Pored toga, Iva radi i na EU projektima te je je jedan od voditelja projekata unutar ESG-a, jednim od glavnih strateških ciljeva kompanije. https://www.linkedin.com/in/iva-turcin-03405a75/


8/ Prodaja 

Mislite li da postoji područje u našem životu u kojem nismo izloženi utjecaju prodaje, ili da i mi sami nešto ne prodajemo? Privatno i poslovno, prodaja je svugdje oko nas… Prodajemo svoje misli, strahove i iskustva svojim prijateljima jer se želimo osjećati prihvaćenima, prodajemo svoje zamisli jer želimo svakim danom napredovati i ostvarivati nove i zadane ciljeve… Poslovno i privatno. S kojim izazovima će se susresti prodaja u vremenima ekonomske neizvjesnosti pred nama? Odgovor možda može ponuditi izjava: „Sales go up and down, servise stays forever“. Svi smo mi prodavači, samo to još možda nismo osvijestili.

Termin: 07.04.2021.

Nina Goleš

Nina Goleš, Erste banka

Nakon višegodišnjeg rada u medijima, 2013. godine počinje svoju karijeru u bankarstvu, u Erste banci, prvo kao financijski zastupnik za male poduzetnike, a od 2015. godine kao zamjenik direktora Poduzetničkog centra Rijeka. Dinamičan posao upravljanja timom od 11 članova i portfeljom od preko 12.000 klijenata nosi sa sobom izazove, ali i svakodnevno napredovanje u područjima znanja o financijama, upravljanja timom, kao i komunikaciji s klijentima. 2018. završava i Executive MBA program Cotrugli bussines school, te se aktivno uključuje u rad internih trenera u banci. https://hr.linkedin.com/in/nina-gole%C5%A1-emba-b67607156


9/ Internet marketing

Zahvaljujući prisutnosti na internetu, organizacije danas mogu dobiti veću vidljivost, ali i proširiti svoje poslovne prilike na veći dio tržišta. Zato je cilj edukacije o internet marketingu najprije upoznati polaznike s raznim digitalnim marketinškim kanalima kroz koje je moguće doći do svojih potencijalnih kupaca/korisnika, a zatim s polaznicima izraditi konkretan tromjesečni akcijski plan koji će im pomoći u postizanju veće vidljivosti njihovih organizacija, kao i boljem predstavljanju na tržištu.

Termin: 30.04.2021. 

Andreja Rambrot Malenica

Andreja Rambrot Malenica, Pisalica

Andreja je stručnjakinja za pisanje kreativnog sadržaja za digitalne medije i za brendiranje. Kroz iskustvo rada u privatnim, javnim i neprofitnim organizacijama, uglavnom na marketinškim pozicijama, Andreja se susretala i uspješno rješavala različite izazove malih i srednjih poduzeća. Prilikom njihova predstavljanja na tržištu, u posljednjih 10 godina kreirala je brojne uspješne promotivne kampanje. Redovita je predavačica u Institutu za menadžment, vanjska suradnica predavačica u Ženskom poduzetničkom centru te kontinuirano piše za nekoliko stručnih portala. https://hr.linkedin.com/in/andrejarambrot


10/ (Demistifikacija) GDPR

GDPR, privatnost, obrada osobnih podataka, prava ispitanika… samo su neki od termina koji su od 2018. godine počeli značajno utjecati na poslovanje brojnih organizacija. Budući se radi o EU regulativi, usklađenost poslovanja s istom je neupitna. Koji je najbolji način da se uskladimo? Možemo li to sami ili je najbolje uzeti “nekoga tko to razumije”? Što sve moramo napraviti? Na radionici polaznici će dobiti uvid na koji način je kompanija implementirala GDPR procese unutar svog poslovanja, koji su bili izazovi tijekom implementacije i koji GDPR izazovi još uvijek postoje. Cilj radionice je da polaznicima pomogne razumjeti na koji način i kojim alatima odgovoriti na zahtjeve regulative, te kroz praktične vježbe “demistificirati” teoriju i dati jasan uvid što i kako organizacija može učiniti za jednostavno usklađivanje s regulativom.

Termin: 13.05.2021.

Branko Vidatić

Branko Vidatić, Philip Morris Zagreb d.o.o.

Branko je voditelj zaštite osobnih podataka u klasteru PM EU SE, za pet zemalja južne Europe. Ima višegodišnje iskustvo rada u kompaniji, na poslovima Informatičkih tehnologija, podrške korisnicima, informatičke sigurnosti i poslovnih processa, kako u lokalnom (EU) tako i u regionalnom okruženju (EEMA, Asia). https://www.linkedin.com/in/branko-vidatic-6954a6b2/


11/ Računovodstvo i financije za nefinancijaše

Cilj edukacije je osposobiti menadžere da prate i analiziraju financijski uspjeh organizacije, sektora ili odjela te na praktičan i jednostavan način nauče o financijama i računovodstvu kako bi kvalitetnije komunicirali i razumijeli „jezik i logiku” financijaša i računovođa. Nakon edukacije, polaznici će razumjeti osnovne financijske iskaze – RDG, bilancu stanja, bilancu tokova gotovine; metode izračuna financijskih pokazatelja; metode izrade financijskih planova; utjecaj na obrtni kapital i metode kreiranja sustava odgovornosti.

Termin: 21.05.2021.

Vladimir Topolnjak

Vladimir Topolnjak, PwC Hrvatska

Vladimir je u PricewaterhouseCoopers-u od 1997. godine. Sudjelovao je u revizijama hrvatskih i međunarodnih tvrtki iz različitih industrijskih sektora poput automobilske industrije, trgovine, veleprodaje, industrijske proizvodnje. Njegovo iskustvo prvenstveno je značajno u području izvještavanja po Međunarodnim standardima financijskog izvještavanja i Hrvatskim standardima financijskog izvještavanja, uključujući sastavljanje financijskih izvještaja i savjetovanje klijenata po pitanjima računovodstva, financija i oporezivanja. https://www.linkedin.com/in/vladimir-topolnjak-a92299b4/


12/ Porezi

Neprofitne organizacije nerijetko obavljaju gospodarsku djelatnost kako bi osigurale sufinanciranje projekata, pokrile kamate na kredite koji su uzeti jer nema predujmova po projektima EU, drugim riječima kako bi ostvarile ciljeve radi kojih su osnovane, a to ih nažalost ne stavlja u povlašteniji porezni položaj naspram profitnih organizacija koje su osnovane sa svrhom stjecanja dobiti za svoje vlasnike. Neprofitne organizacije po osnovi obavljanja gospodarske djelatnosti jesu obveznici poreza na dobit te mogu ili moraju biti obveznici poreza na dodanu vrijednost, mogu obavljati isporuke oslobođene PDV-a ali i isporuke oporezive PDV-om, mogu isporučiti i/ili stjecati dobra i usluge iz EU, svaka od navedenih situacija nameće poseban porezni tretman. Što je porez na dohodak, kako obračunati plaću, koji su neoporezivi primici, samo su neka od pitanja na koje ćemo dati odgovor na ovoj edukaciji.

Termin: 25.05.2021.

Dora Grkavac

Dora Grkavac, ACT Grupa

Dora radi kao voditeljica financija u ACT Grupi. Ima bogato iskustvo upravljanja financijama neprofitnih organizacija; od financijskog planiranja, praćenja izvršenja planova pa do financijskog i menadžerskog izvještavanja. Interes pokazuje u području javne nabave te savjetovanju neprofitnih organizacija. https://www.linkedin.com/in/doragrkavac/


13/ Mjerenje i upravljanje društvenim utjecajem

Mjerenje i upravljanje (društvenim) utjecajem postaje jednako važna poslovna funkcija kao i proizvodnja/provedba, HR, upravljanje financijama… Neprofitne organizacije i društvena poduzeća, a i sve više klasičnih poduzeća/kompanija, teže vrlo jasnom definiranju svojih dugoročnih ciljeva, iskazivanju i prognoziranju promjene i društvene vrijednost koju će stvoriti svojim aktivnostima i investicijama. Kako bolje razumjeti kontekst, vrijednosti i promjene koje stvarate, definirati ih i mjeriti, zašto je to uopće važno i kako pristupiti mjerenju i upravljanju utjecajem, teme su koje će se obraditi na ovoj radionici.

Termin: 10.06.2021.

Darko Ciglar

Darko Ciglar, ACT Grupa

Darko radi kao trener, savjetnik i voditelj projekata u ACT Grupi. Više od 10 godina rada u/s neprofitnim organizacijama samo je potaknulo želju za boljim razumijevanjem utjecaja i promjena koje stvaramo te načina kako to sve pratiti i mjeriti. U posljednje 3 godine intenzivnije se bavi tim područjem – dio je tima ACT Grupe za mjerenje i upravljanje utjecajem, kontinuirano se usavršava (završena edukacija za SROI praktičara), predstavlja ACT Grupu u mrežama poput Social Value International te i sam provodi radionice i savjetovanja. https://www.linkedin.com/in/darkociglar/