Edukacija | Datum | Predavač/ica |
---|---|---|
1/ (Impact) strategiziranje i strateško upravljanje | 29. 11. | Teo Petričević, ACT Grupa |
2/ Poslovni modeli organizacija civilnog društva | 30. 11. | Teo Petričević, ACT Grupa Tina Sirotić, Erste banka |
3/ Menadžment | 15. 12. | Jelena Anđelić, ACT Grupa |
4/ Upravljanje ljudskim potencijalima | 26. 1. | Danijela Sobočanec, Erste banka |
5/ (Agilno) vođenje unutar organizacije | 27. 1. | Gordana Svetličić, A1 Hrvatska |
6/ Prodaja | 9. 2. | Nina Goleš, Erste banka Nataša Barta Paripović, Erste banka |
7/ Komunikacija | 26.4. | Iva Turčin, A1 Hrvatska |
8/ Digitalne vještine | 23. 3. | Jasna Kržanić, PwC Hrvatska |
9/ Internet marketing | 24. 3. | Andreja Rambrot Malenica, Pisalica |
10/ (Demistifikacija) GDPR | 13. 4. | Branko Vidatić, Philip Morris Zagreb d.o.o. |
11/ Porezi | 27. 4. | Ivana Vuković, ACT Grupa |
12/ Računovodstvo i financije za nefinancijaše | 25. 5. | Vladimir Topolnjak, PwC Hrvatska |
13/ Mjerenje i upravljanje društvenim utjecajem | 26. 5. | Darko Ciglar, ACT Grupa |
1/ (Impact) strategiziranje i strateško upravljanje
Globalno izazovna i turbulentna današnjica traži i naglašava važnost sustavnog razmišljanja, planiranja i poslovanja. Impact strategije omogućuju organizacijama da svoju misiju sagledaju iz drugačije perspektive, te postave mehanizam kontinuiranog preispitivanja unutarnjih i vanjskih procesa, kako bi maksimizirale pozitivan utjecaj na zajednice u kojima posluju. Sudionici će naučiti principe, dizajn i praksu strateškog planiranja i upravljanja usmjerenog na utjecaj, kao i načine uravnotežavanja utjecaja i poslovnih modela u svakodnevnom poslovanju i dugoročno.
Termin: 29. 11. 2022.
Teo Petricevic, ACT Grupa
Teo je priznati društveni inovator, društvenopoduzetnički arhitekt i savjetnik, stručnjak za društvenu ekonomiju i civilno društvo, direktor ACT Grupe. Posjeduje više od 15 godina iskustva u strateškom organizacijskom razvoju, upravljanju projektima, prikupljanju sredstava, razvoju politika, izgradnji kapaciteta organizacija civilnog društva i društvenih/impact poduzeća. Pokrenuo je / razvio 20-tak društvenih poduzeća i potpornih organizacija. https://www.linkedin.com/in/teopetricevic/
2/ Poslovni modeli organizacija civilnog društva
Prevladavajuća je percepcija i razumijevanje da organizacije civilnog društva ne trebaju i nemaju poslovne modele. Ipak, svaka se organizacija (bilo da se radi o poduzeću, javnoj organizaciji ili organizaciji civilnog društva), suočava s vrlo sličnim potrebama i izazovima. Svima je zajedničko da trebaju razviti poslovne modele kako na najučinkovitiji način pretvoriti dostupne resurse u kratkoročne rezultate, učinak i dugoročni utjecaj. Poslovni model organizacije dakle opisuje načine kako stvoriti, isporučiti i maskimizirati vrijednost za kranje korisnike i samu organizaciju. To je pristup i alat koji je primjenjiv za bilo koju organizaciju, bez obzira na veličinu ili sektor u kojem posluje.
Termin: 30. 11. 2022.
Teo Petricevic, ACT Grupa
Teo je priznati društveni inovator, društvenopoduzetnički arhitekt i savjetnik, stručnjak za društvenu ekonomiju i civilno društvo, direktor ACT Grupe. Posjeduje više od 15 godina iskustva u strateškom organizacijskom razvoju, upravljanju projektima, prikupljanju sredstava, razvoju politika, izgradnji kapaciteta organizacija civilnog društva i društvenih/impact poduzeća. Pokrenuo je / razvio 20-tak društvenih poduzeća i potpornih organizacija. https://www.linkedin.com/in/teopetricevic/
Tina Sirotić, Erste banka
Tina je magistra znanosti s područja ekonomije, a 20 godina poslovnog iskustva stekla je u bankarskom sektoru na poslovima prodaje, upravljanja proizvodima, partnerima i poslovnim suradnjama. 2016. pokrenula je društveno bankarstvo koje provodi inkluzivno financiranje i programe nefinancijske podrške za poduzetnika početnike, neprofitne organizacije i društvene poduzetnika. Posjeduje bogato iskustvo u poslovnom modeliranju i upravljanju te projektnom i procesnom menadžmentu. I sama poduzetnica, Tina je strastvena podupirateljica razvoja vlastitih potencijala.
https://www.linkedin.com/in/tina-sirotić-160a4a117/
3/ Menadžment
Ovaj će vam modul pomoći da apsolvirate važne menadžerske kompetencije. Konkretno, zamišljen je tako da polaznicima omogući savladavanje idućih znanja i vještina:
- Razumijevanje kompleksnosti menadžmenta
- Razvijanje smisla za odgovornosti koje podrazumijeva uloga menadžera, a koje uključuju upravljanje organizacijom i vođenje ljudi u kreiranju vrijednosti. Pri tome se misli na sve dionike procesa, uključujući zaposlenike, korisnike i donatore, što na koncu rezultira utjecajem na društvo općenito
- Učenje vještina potrebnih za efektivno upravljanje u održivim organizacijama
- Razumijevanje trenutnih i budućih promjena u prirodi i dinamici timova
- Približavanje učinkovitom okviru za rad u svijetu rastuće umreženosti
Termin: 15. 12. 2022.
Jelena Anđelić, ACT Grupa
Preko deset godina je po ‘waterfall’ principu upravljala projektima vrijednima više od 100 milijuna eura. Sada je u bolnom, ali i ispunjavajućem procesu razvoja u agilnu voditeljicu projekata. Uz to je i MBA student jednog od najprestižnijih globalnih programa za menadžment i inovacije. U ACT Grupi kreira i provodi programe podrške za neprofitne organizacije te potiče međusektorsku suradnju. Upravo s njom će polaznici pete generacije Akademije provesti najviše vremena u programu. linkedin.com/in/jelena-andjelic-04657927
4/ Upravljanje ljudskim potencijalima
Svaki zaposlenik u organizaciji prolazi karijerni put. Na tom putu od employer brandinga, preko odabira zaposlenika, uvođenja u posao, razvoja karijere, motivacije i nagrađivanja, zadržavanja talenata, organizacijske kulture, sustava upravljanja kompetencijama, pa sve do odlaska ili završetka karijere, u svakom koraku susreću se s nekom od funkcija ljudskih potencijala.
Cilj ove radionice je da kroz rad na studijama slučaja i praktične zadatke polaznici steknu širu sliku i povećaju razinu znanja o osnovnim funkcijama upravljanja ljudskim potencijalima.
Termin: 26. 1. 2023.
Danijela Sobočanec, Erste banka
Danijela je ekonomistica i magistra socijalnog rada, dugogodišnja edukatorica, specijalizirana za treninge iz područja razvoja poslovnih vještina i vještina vođenja. Uz to, bavi se kreiranjem, organizacijom i provedbom razvojnih centara i centara procjene, razvojnih programa, mentorstvom i coachingom. Od ove godine dio je tima za psihosocijalnu podršku zaposlenicima. Posjeduje brojne certifikate (SHL, CAPTain), završila je Systemic Gestalt Coaching program te Insideout Coaching – Academy of Choice, trenutno pohađa 4. godinu studija realitetne terapije. https://www.linkedin.com/in/danijelasobocanec
5/ (Agilno) vođenje unutar organizacije
Živimo u svijetu čestih promjena. Ako žele opstati u takvom svijetu, organizacije i način vođenja u njima trebaju biti agilniji tj. spremni na promjene. Raditi na agilni način i biti agilan – u čemu je razlika? Koji su principi agilnog vođenja i koja je razlika u odnosu na tradicionalno vođenje? Što znači servant leadership i kakve karakteristike treba imati moderni leader? Kakve timove gradimo u agilnoj organizaciji i što su timske vrijednosti? Sve su to pitanja na koja ćemo odgovoriti kroz ovo predavanje i o kojima ćemo diskutirati s našim polaznicima.
Termin: 27. 1. 2023.
Gordana Svetličić, A1 Hrvatska
Gordana je dipl.ing. matematike, a 20 godina poslovnog iskustva stekla je u A1 Hrvatska na različitim poslovima – od IT stručnjaka preko poslovnog analitičara do scrum mastera i agilnog coacha. Posjeduje bogato iskustvo u vođenju i sudjelovanju u raznim IT projektima. Interni je trener, a teme njenih edukacija su iz područja agilizacije. Certificirani je Scrum Master (Scrum Alliance, USA) i Executive Coach (Academy of Executive Coaching, UK). Voli ljude, pjevanje i šetnje uz audio knjige. https://www.linkedin.com/in/gordanasvetlicic/
6/ Prodaja
Mislite li da postoji područje u našem životu u kojem nismo izloženi utjecaju prodaje, ili da i mi sami nešto ne prodajemo? Privatno i poslovno, prodaja je svugdje oko nas… Prodajemo svoje misli, strahove i iskustva svojim prijateljima jer se želimo osjećati prihvaćenima, prodajemo svoje zamisli jer želimo svakim danom napredovati i ostvarivati nove i zadane ciljeve… Poslovno i privatno. S kojim izazovima će se susresti prodaja u vremenima ekonomske neizvjesnosti pred nama? Odgovor možda može ponuditi izjava: „Sales go up and down, servise stays forever“. Svi smo mi prodavači, samo to još možda nismo osvijestili.
Termin: 9. 2. 2023.
Nina Goleš, Erste banka
Nakon višegodišnjeg rada u medijima, 2013. godine počinje svoju karijeru u bankarstvu, u Erste banci, prvo kao financijski zastupnik za male poduzetnike, a od 2015. godine kao zamjenik direktora Poduzetničkog centra Rijeka. Dinamičan posao upravljanja timom od 11 članova i portfeljom od preko 12.000 klijenata nosi sa sobom izazove, ali i svakodnevno napredovanje u područjima znanja o financijama, upravljanja timom, kao i komunikaciji s klijentima. 2018. završava i Executive MBA program Cotrugli bussines school, te se aktivno uključuje u rad internih trenera u banci.
https://hr.linkedin.com/in/nina-gole%C5%A1-emba-b67607156
Nataša Barta Paripović, Erste banka
Nataša je profesorica povijesti i diplomirana književna komparatistica, a 17 godina poslovnog iskustva stekla je u privatnom kulturnom sektoru na poslovima projektnog menadžmenta, marketinga, promocije i prodaje. Posjeduje bogato iskustvo u osiguravanju financiranja kulturnih projekata putem bespovratnih sredstava iz europskih i nacionalnih izvora te donacija. Od 2019. radi u Službi za društveno odgovorno bankarstvo Erste banke kao specijalist za praćenje financijskih potreba neprofitnih organizacija i društvenih poduzetnika. https://www.linkedin.com/in/nataša-barta-paripović-4b041518/
7/ Komunikacija
Sposobnost jasnog komuniciranja od velike je važnosti, a uspješna komunikacija pomaže u odnosu s partnerima, klijentima, kolegama, zajednici, organizaciji posla, u pregovorima ili pri donošenju odluka. Također, važnost komunikacije jedan je od najvažnijih koraka u pozicioniranju organizacije na tržištu i stvaranju imidža, ali i u upravljanju tržišnim izazovima i rizicima. Radionica će pokazati kako pripremiti i provesti komunikacijske strategije, kako ih analizirati i mjeriti, koje komunikacijske alate koristiti, kako komunicirati s medijima i drugim dionicima te važnost interne komunikacije.
Termin: 2. 3. 2023.
Iva Turčin, A1 Hrvatska
U odnosima s javnošću i komunikacijama Iva radi već 18 godina, od čega je posljednjih 13 u odjelu korporativnih komunikacija A1 Hrvatska na poziciji stručnjaka za komunikacije i održivo odgovorno poslovanje. Njezine glavne odgovornosti su kreiranje komunikacijske strategije i imidža kompanije te branda u javnosti, krizno komuniciranje, organizacija događanja te društveno odgovorno i održivo poslovanje. Pored toga, Iva radi i na EU projektima te je je jedan od voditelja projekata unutar ESG-a, jednim od glavnih strateških ciljeva kompanije. https://www.linkedin.com/in/iva-turcin-03405a75/
8/ Digitalne vještine
Kako radimo od kuće, sve više koristimo digitalne alate u poslovanju. Trendovi pokazuju da za neke djelatnosti udaljeni rad postaje standard. Na edukaciji analizirati ćemo digitalne poslovne alate (Google, MS Office i sl.) uz praktične primjere i vježbe.
Termin: 23. 3. 2023.
Jasna Kržanić, PwC Hrvatska
Jasna je voditeljica marketinga i komunikacija PwC Hrvatska i za regiju jugoistočne Europe. Ima gotovo 25 godina radnog iskustva, od čega više od 15 u području marketinga, komunikacija i poslovnog razvoja, s iskustvom i iz drugih globalnih organizacija s lokalnom prisutnošću. Odgovorna je za sve interne i eksterne komunikacijske aktivnosti PwC-a Hrvatska, te koordinaciju komunikacijskih projekata u 9 zemalja regije jugoistočne Europe. https://www.linkedin.com/in/jkrzanic/
9/ Internet marketing
Bez prisutnosti na internetu, organizacije danas teško mogu izgraditi potrebnu vidljivost. To potvrđuje i više različitih istraživanja, čiji rezultati pokazuju kako preko 80% osoba informaciju prvo traži na internetu, a tek potom od obitelji, prijatelja i kolega (tzv. Word of mouth). Udruge pak imaju posebno velik izazov u izgradnji vidljivosti na internetu, budući da često nemaju budžet za oglašivačke kampanje, već su prepuštene isključivo svojoj kreativnosti. Kako unatoč tome izgraditi vidljivost i doći do svoje ciljane publike, ali i potencijalnih partnera i sponzora, na edukaciji o internet marketingu, otkrit će vam Andreja Rambrot Malenica, su-vlasnica i direktorica content agencije Pisalica d.o.o.
Termin: 24. 3. 2023.
Andreja Rambrot Malenica, Pisalica
Andreja je multistrastvena poduzetnica, su-vlasnica nekoliko uspješnih brendova i direktorica sadržajne agencije Pisalica d.o.o. Posljednjih 10-ak godina aktivno se bavi (digitalnim) marketingom: strategijama, copywritingom i brendiranjem pojedinaca i poduzeća te poslovnim treninzima i savjetovanjima. Kroz iskustvo rada u privatnim, javnim i neprofitnim organizacijama, uglavnom na marketinškim pozicijama, Andreja se susretala i uspješno rješavala različite izazove malih i srednjih poduzeća. Stečeno znanje i iskustvo u svakodnevnom radu, rado prenosi na edukacijama i konferencijama. Predaje na Institutu za menadžment (program Specijalist za internet marketing i prodaju te program Copywriter), Akademiji poslovnih vještina, Plavom uredu, Akademiji za poduzetništvo (POU Varaždin) te gostuje na konferencijama i panelima. Njezini savjeti dosad su objavljivani na: Poduzetnik.biz, Poslovni dnevnik, Poslovni savjetnik.com, Women in Adria, Grazia, Plavi ured i dr… https://www.linkedin.com/in/andrejarambrot/
10/ (Demistifikacija) GDPR
GDPR, privatnost, obrada osobnih podataka, prava ispitanika… To su tek neki od termina koji od 2018. godine značajno utječu na poslovanje brojnih organizacija. Budući se radi o EU regulativi, usklađenost poslovanja s istom je neupitna, kako za velika, tako i za srednja i mala poduzeća, uključujući i udruge. Koji je najbolji način da se uskladimo i jesmo li napravili sve? Možemo li to sami ili je najbolje uzeti “nekoga tko to bolje razumije”? Na radionici polaznici će dobiti uvid na koji način je kompanija implementirala GDPR procese unutar svog poslovanja, koji su bili izazovi tijekom implementacije i koji GDPR izazovi još uvijek postoje. Cilj radionice je da polaznicima pomogne razumjeti na koji način i kojim alatima odgovoriti na zahtjeve regulative, omogući provjeru do sada učinjenih koraka u zaštiti privatnosti osobnih podataka te demistificira teoriju i da jasan uvid što i kako organizacija može učiniti za jednostavno usklađivanje s regulativom.
Termin: 13. 4. 2023.
Branko Vidatić, Philip Morris Zagreb d.o.o.
Branko je voditelj zaštite osobnih podataka u klasteru PM EU SE, za pet zemalja južne Europe. Ima višegodišnje iskustvo rada u kompaniji, na poslovima Informatičkih tehnologija, podrške korisnicima, informatičke sigurnosti i poslovnih processa, kako u lokalnom (EU) tako i u regionalnom okruženju (EEMA, Asia). https://www.linkedin.com/in/branko-vidatic-6954a6b2/
11/ Porezi
Neprofitne organizacije nerijetko obavljaju gospodarsku djelatnost kako bi osigurale sufinanciranje projekata, pokrile kamate na kredite koji su uzeti jer nema predujmova po projektima EU, drugim riječima kako bi ostvarile ciljeve radi kojih su osnovane, a to ih nažalost ne stavlja u povlašteniji porezni položaj naspram profitnih organizacija koje su osnovane sa svrhom stjecanja dobiti za svoje vlasnike. Neprofitne organizacije po osnovi obavljanja gospodarske djelatnosti jesu obveznici poreza na dobit te mogu ili moraju biti obveznici poreza na dodanu vrijednost, mogu obavljati isporuke oslobođene PDV-a ali i isporuke oporezive PDV-om, mogu isporučiti i/ili stjecati dobra i usluge iz EU, svaka od navedenih situacija nameće poseban porezni tretman. Što je porez na dohodak, kako obračunati plaću, koji su neoporezivi primici, samo su neka od pitanja na koje ćemo dati odgovor na ovoj edukaciji.
Termin: 27. 4. 2023.
Ivana Vuković, ACT Grupa
Ivana je najbrže napredovala radnica u povijesti ACT Grupe. Pred nekoliko godina pripravnica s mag. oec, svojom marljivošću i radoznalošću brzo je došla do pozicije voditeljice financija. Taj posao radi samostalno u organizaciji koja ima i neprofitnu i gospodarsku djelatnost. Svoja znanja i iskustvo koristi u financijskom planiranju, praćenju realizacije planova, financijskom izvještavanju. Brine da financijsko poslovanje organizacije bude u skladu sa svim računovodstvenim, financijskim i ostalim zakonima i propisima. Uz sve to, uvijek je na raspolaganju dijeliti svoje znanje korisnicima programa podrške koje provodi ACT Grupa.
12/ Računovodstvo i financije za nefinancijaše
Cilj edukacije je osposobiti menadžere da prate i analiziraju financijski uspjeh organizacije, sektora ili odjela te na praktičan i jednostavan način nauče o financijama i računovodstvu kako bi kvalitetnije komunicirali i razumijeli „jezik i logiku” financijaša i računovođa. Nakon edukacije, polaznici će razumjeti osnovne financijske iskaze – RDG, bilancu stanja, bilancu tokova gotovine; metode izračuna financijskih pokazatelja; metode izrade financijskih planova; utjecaj na obrtni kapital i metode kreiranja sustava odgovornosti.
Termin: 25. 5. 2023.
Vladimir Topolnjak, PwC Hrvatska
Vladimir je u PricewaterhouseCoopers-u od 1997. godine. Sudjelovao je u revizijama hrvatskih i međunarodnih tvrtki iz različitih industrijskih sektora poput automobilske industrije, trgovine, veleprodaje, industrijske proizvodnje. Njegovo iskustvo prvenstveno je značajno u području izvještavanja po Međunarodnim standardima financijskog izvještavanja i Hrvatskim standardima financijskog izvještavanja, uključujući sastavljanje financijskih izvještaja i savjetovanje klijenata po pitanjima računovodstva, financija i oporezivanja. https://www.linkedin.com/in/vladimir-topolnjak-a92299b4/
13/ Mjerenje i upravljanje društvenim utjecajem
Mjerenje i upravljanje (društvenim) utjecajem postaje jednako važna poslovna funkcija kao i proizvodnja/provedba, HR, upravljanje financijama… Neprofitne organizacije i društvena poduzeća, sve više klasičnih poduzeća/kompanija, kao i donatori i donositelji odluka, teže vrlo jasnom definiranju svojih dugoročnih ciljeva, iskazivanju i prognoziranju promjene i društvene/okolišne vrijednosti koju će stvoriti svojim aktivnostima i investicijama. Kako bolje razumjeti kontekst, vrijednosti i promjene koje stvarate, kako ih definirati, mjeriti i izvještavati o njima i zašto je to uopće važno, teme su koje će se obraditi na ovoj radionici. Sudionici će u praktičnom dijelu moći izraditi i nacrt okvira za mjerenje i upravljanje društvenim učincima i utjecajem u vlastitim organizacijama.
Termin: 26. 5. 2023.
Darko Ciglar, ACT Grupa
Darko radi kao trener, savjetnik i voditelj projekata u ACT Grupi. Više od 13 godina rada u/s neprofitnim organizacijama samo je potaknulo želju za boljim razumijevanjem promjena i utjecaja koje stvaramo te načina kako to sve pratiti i mjeriti. U posljednjih nekoliko godina intenzivnije se bavi tim područjem – dio je tima ACT Grupe za mjerenje i upravljanje utjecajem, kontinuirano se usavršava i prati trendove, predstavlja ACT Grupu u mrežama poput Social Value Internationala, sudjeluje u projektima u kojima zajedno s drugim stručnjacima razvija pristupe, priručnike i alate za mjerenje i upravljanja društvenim utjecajem te i sam provodi radionice i savjetovanja na tu temu. https://www.linkedin.com/in/darkociglar/